Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det selve vifta er det bare den store mutteren på vifta som må løs ( lings gjenger her) greit å fjerne plastdeksel rundt radiator for enklere å komme til. Må du bytte viskosekoblingen så er den festet med 4 skruer og er enkel å ta av når vifta er fjernet. For enklest å få løsnet mutter på vifta kjøl den godt ned med sånn kjølespray og sett på fastnøkkel å gi den et "sjokk" med hammeren. Da bruker den å slippe ganske fort. Det jeg nå har forklart er slik det er på 3,0i men er vel neppe så ulikt på dieselen. Lykke til😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...