Gå til innhold

BMW 3 - 5 Serie ønskes kjøpt


Sebastian00
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann der du som leser det her, jeg er da på utkikk etter en BMW av type 3 eller 5 serie!

Dette skal da være førstebil da jeg er på utkikk etter noe jeg kan starte med som førstebil som jeg kan ha som prosjekt bil utover sommeren og vinteren (Må helst alt på stell men litt prosjekt går så lenge det ikke er store jobben som må til)

Krav:

Prisklasse er da opp til 65 tusen. Takluke er et stort +, om bilen er senka og diverse ting er også et stort pluss. Ser ikke ute etter noe som har gått over 400 tusen, burde være grei i lakken og ha minimalt med rust. Dette skal da være førstebil så er ikke utkikk etter noe som må fikses mye med eller har mye rust også videre. Ute etter følgende modeller: E34, E36, E46, E39.(Sedan, Stasjonsvogn/Touring og Coupe, helst Stasjonsvogn eller Sedan) Bensin eller Diesel spiller ingen rolle, heller ikke om det er Manuell eller Automat. 

EU Til 18 eller 19 

Årsavgift betalt

Gjerne så minimalt med rust som mulig, "rustfritt"

Gjerne senkesett og andre småsaker er et stort + 

Hvis du har noe av dette som jeg har lista opp til salgs, sleng gjerne med en kommentar med bilde av bilen og litt info, Finn link eller send meg en pm :) 

Endret av Sebastian00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bmw e36 325td sedan, så å si rustfri bil, manuell, godkjent senket, eu godkjent, takluke, årsavgift betalt. Stiller alle dine krav og litt til! 

65.000kr med vinterdekk, pris kan diskuteres uten vinterdekk også.

18518580_10207224936180319_695774478_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Eg har ein bil som snart er klar for salg som ser ut til å kanskje være mitt i blinken for deg.

E39 525d Sedan M-tech 2003 mod. automat

Fargen er titansilber og det er svært lite rust.

Holder på med å gjøre noen utbedringer på den no før eu. Bytte eksos og litt bremser. Bilen for også stor service :

*Veivhusventilasjon

*Dieselfilter

*Oljefilter

*Motorolje

*Kupefilter

*Eksosmanifoilen er brukt opp å blir også bytta.

*Setter på den rustfri bakpotte (Eksos)

*2 diesel injectorer var slitte og er blitt bytta.

 

Eg har også blenda swirl flaps på bilen så motormessig er de tipp topp.

Fin bil med svart taktrekk og takluke.

Svart skinn interiør med el justeringer på comfort stoler med memmory og varme.

M5 ratt (multifunksjon)

Orginal navi skjerm.

Eletrisk rullegardin i bakrute.

Bilen har også orginal M-tech senkesett så den trenger ikkje ytterligere modifikasjoner på understell. (eg bytter diverse stag og foringer i forbindelse med eu)

Er mye mer og skrive. Bilde har eg lite av endo da den står i garasjen og blir gjort ferdig.

km standen er 28x xxx

eu blir ordna denne mnd.

Pris er satt til 60 000kr

 

 

Endret av Raymond86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...