aaaugust Skrevet Juni 5, 2017 Skrevet Juni 5, 2017 (endret) Ønsker å kjøpe deler til en manuellombygging av en E39 528i ØK: 240mm Svinghjul Pedalsett Hovedsylinder Slavesylinder Girkassebro Komplett girstell Mellomaksel EDIT: Jeg bor i Narvik, så mye må vel sendes Endret Juni 17, 2017 av aaaugust
Eirik Viste Skrevet Juni 6, 2017 Skrevet Juni 6, 2017 Hei. Det er lurt å skrive bosted på annonser med tunge deler. Er det slik at du bor i Narvik? Da er det en utfordring med frakt av girkassen i alle fall, siden den veier over Postens vektgrense på 35 kg. Jeg har 528 girkasse til salgs for 3.000 kr + frakt. Må sjekke om jeg trenger 528 svinghjulet og clutchen selv. Men 1.800 kr + frakt i tilfelle salg. Hardykoblingen er lik som på automat. Må og sjekke om jeg har pedalsett, med hoved-og slavesylinder. 800 kr hvis jeg har dette. Lurer på om girkassebroen er lik som på aut. Mellomaksling kan skaffes for 1.500 kr. Vær klar over at boltene på manuell 528 mellomaksling er 10mm. De fleste aut. akslinger har 8mm bolter. Men det er mulig å bruke bakre del av mellomakslingen fra automat, og man. framme. Kanskje kommer en kar fra Harstad og kjøper deler av meg i nærmeste framtid. Hvis han kjører med bil er det nok sjanse for rimelig frakt til hans by. Hilsen Eirik.
aaaugust Skrevet Juni 6, 2017 Forfatter Skrevet Juni 6, 2017 Hei. Ja bor i Narvik. ZF kasse har jeg allerede. Girkassebroen tror jeg er forskjellig, siden de har forskjellig delenummer. Har allerede et 228mm svinghjul m/ clutch som jeg planlegger å bruke hvis jeg ikke får tak i er 240mm et. Er det bare boltene som er kortere på aut. mellomakselen, eller et mønsteret forskjellig? Jeg har en 96' 528i, så den kom jo med 2,93 (33 10 1 428 501) diff jeg gjerne vil beholde hvis jeg slipper å bytte til en 2,93 manuell diff (33 10 1 428 503). Har du girstell/spak og ryggelysbryter til salgs?
Eirik Viste Skrevet Juni 10, 2017 Skrevet Juni 10, 2017 Jeg har glemt å svare her og fikk ikke med at du allerede hadde kasse. Alle delene som du trenger kan selvfølgelig sendes med Posten. Du kan bruke hardykoblingen og boltene fra aut. framme og bruke bare fremre del av 528 manuell akslingen du kjøper og bytte over på aut.akslingen. Da kan du beholde diffen som står på nå. Jeg har ikke spakstell m.m til 528. Men kan skaffe det og manuell aksling og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå