tthuns Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Er det noen av dere som har en prosedyre på hvordan kode inn combox inn i en BMW E60 2010? Jeg vet at dette er mulig men trenger en god prosedyre på hvordan dette gjøres med NCS Expert? Ser frem til gode konstruktive svar helst en DIY prosedyre om noen har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggi1810 Skrevet Juni 30, 2017 Share Skrevet Juni 30, 2017 Slenger meg på denne, men da til en e91.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Juli 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2017 14 hours ago, maggi1810 said: Slenger meg på denne, men da til en e91.. På E91 så er det enklere. Da må du endre årsmodellen til senest 2010 og så får du opp combox så bare koder du den. For å kode E60 må man ta eks en sdd for en E90 endre VO på denne til bilen du har så kode cic og combox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggi1810 Skrevet Juli 2, 2017 Share Skrevet Juli 2, 2017 Må vel kanskje en update av software til også vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå