Olderlokken Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Hei, fylte olje i dag på min E61 525 3.0L, men så fylte jeg litt for mye. På peile pinnen så viser det rett over der det står MAX på pinnen. Er det farlig å kjøre med når det ikke er mer over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind L. Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Hvis det er snakk om et par mm over maks så er det bare å kjøre. Litt vanskelig å se på bildet. Den bruker sikkert litt olje også så nivået vil jo synke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olderlokken Posted June 25, 2017 Author Share Posted June 25, 2017 For å være helt ærlig er jeg ikke sikker hvor for mye det er nå. Etter jeg tappet av ca 2L: På Idriven står det at den er på max På peilepinnen viser det bare nederst på Så er litt usikker nå, men skal se om Idriven stabiliserer seg etter en liten kjøretur imorgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
orala Posted June 25, 2017 Share Posted June 25, 2017 Du bør heller peile før du starter. Står bilen noenlunde plant så har du svaret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts