krizy Skrevet Juli 19, 2017 Skrevet Juli 19, 2017 Hei, Jeg hadde en fyr som kodet noe diverse funksjoner via Carly på min BMW F30, nå etter det er gjort så funker verken PDC eller bakvindu (PDC kommer ikke frem og vinduer bak går ikke ned eller opp, ingen tegn til liv). Han som kodet har prøvd å koble seg til disse modulene på nytt uten at han får kontakt, han kommer inn på alle andre moduler utenom det som styrer PDC og vindu. Har dere noen tips til hva som kan gjøres for å fikse dette? Jeg har et kvinnfolk som ikke kan rygge i det hele tatt og trenger den PDC'en så raskt som mulig, setter veldig pris på hjelp.
tthuns Skrevet Juli 19, 2017 Skrevet Juli 19, 2017 Her må du bruke sikkelig verktøy som esys. Si i fra så kan jeg hjelpe deg. krizy reagerte på dette 1
krizy Skrevet Juli 19, 2017 Forfatter Skrevet Juli 19, 2017 4 minutter siden, tthuns skrev: Her må du bruke sikkelig verktøy som esys. Si i fra så kan jeg hjelpe deg. Er det noe du må hjelpe meg med fysisk? Jeg bor i Bergensområdet skjønner du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå