Blinker Fluid Skrevet Juli 20, 2017 Share Skrevet Juli 20, 2017 Har litt problemer med min 318. Den lugger ved pådrag og går veldig høyt på turtall (1800-2000) ved tomgang. Dersom jeg skrur av AC stuper den ned til 900-1000. Også verdt å nevne at dersom jeg girer ned og gir på så skrur ASC seg av og får ikke skrudd på igjen. Har video av ujevn tomgang: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinker Fluid Skrevet Juli 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2017 Også verdt å nevne at jeg har hatt 2 fulle diagnoser uten noen feilkoder i det hele tatt begge gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinker Fluid Skrevet Juli 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2017 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet Desember 14, 2018 Share Skrevet Desember 14, 2018 Jeg har samme problem på min E93 2009. Jeg skriver det jeg har registrert av mulige svar på andre forum, deriblant bimmerpost.com. Kan være verdt å sjekke noe av dette: Tennplugger og ledninger. Lambdasonde. Vaieren til det spjeldet som lukkes når antispinn kobler inn. Blir den slakk slik at spjeldet henger mellom åpent og lukket kan dette gi utslag i dårlig effekt. Kamsensor. Neppe Coli selv om dette er noe alle verksted skifter først. Det har de også gjort hos meg. Falskluft er oppgitt som mulig årsak i tillegg til LMM som jeg ikke veit hva er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå