Aarseth Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 (endret) Hei. Lurer på om noken har ca verdi på bmw prosjektet mitt,vurderes solgt -Bmw e30 1988 325 m-tech Diamantsvart. Km :203 motor og girkasse står ikkje i bil -motorrom må lakkerest -bilen børr hel lakkerest ( kan lakke punktlakkere - Sveist alt av rust -pulverlakkert understell med powerflex fôringer -ny bensintank -nye bremseskiver,handbrekkvaier,bremseband og videre - nye bremserør -nye framskjermer og frontplate -malt under med flere strøk arcanol -pent originalt m-tech interiør i grått delskinn ,svart tak trekk Endret August 4, 2017 av Aarseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarseth Skrevet August 5, 2017 Forfatter Share Skrevet August 5, 2017 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 5, 2017 Share Skrevet August 5, 2017 Noe historie på bilen? - Kom også med bilder her så skal du nok se at du får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarseth Skrevet August 16, 2017 Forfatter Share Skrevet August 16, 2017 Bilen kjøpt av meg i 2006,importert frå Tyskland fra tidligere eiger. ikkje kjørt siden 2006 da eg begynte og pusse den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå