Andreasbaa Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 Hei, Ettersom at jeg ikke finner en riktig m3 for salg prøver jeg her. På utkikk etter en bmw e92 m3. Prisklasse rundt 550 000,- Takk for tips/svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Hei. Hvor i landet bor du? Kriterier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasbaa Skrevet August 18, 2017 Forfatter Share Skrevet August 18, 2017 (endret) 8 timer siden, Rollerboy skrev: Hei. Hvor i landet bor du? Kriterier? Bor i Tønsberg/Vestfold Jeg er egentlig ganske fleksibel, eneste må ha er stor navi og edc Endret August 18, 2017 av Andreasbaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 18, 2017 Share Skrevet August 18, 2017 Min har det . Og mye utstyr . Bla M drive, sport +, utvidet skinnpakke, Full historikk ,dkg, kjøpt hos konghelle i Oslo, komplett servicehefte . Meget velholdt og entusiast eid bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasbaa Skrevet August 19, 2017 Forfatter Share Skrevet August 19, 2017 11 timer siden, Rollerboy skrev: Min har det . Og mye utstyr . Bla M drive, sport +, utvidet skinnpakke, Full historikk ,dkg, kjøpt hos konghelle i Oslo, komplett servicehefte . Meget velholdt og entusiast eid bil! Har du litt bilder/info? Hvordan prisklasse? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 19, 2017 Share Skrevet August 19, 2017 Send meg pm , så skal du få info om bilen. Eller på messenger. Mvh Jan Vidar Ninive . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasbaa Skrevet August 19, 2017 Forfatter Share Skrevet August 19, 2017 22 minutter siden, Rollerboy skrev: Send meg pm , så skal du få info om bilen. Eller på messenger. Mvh Jan Vidar Ninive . Sendt Pm på Messenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå