swagdag Skrevet August 19, 2017 Share Skrevet August 19, 2017 Noen som vet om dette merket er gode greier? Grei pris i forhold til svinghjul på GS bildeler som koster nesten dobbelt av hva denne koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet August 20, 2017 Share Skrevet August 20, 2017 (endret) LuK er vel både gammelt og stort. Schaeffler gruppen som det er en del av har nesten 88 000 ansatte. Det jeg har kjøpt har fungert flott. Jeg hadde ikke nølt et sekund med å kjøpe det merket. Endret August 20, 2017 av orala feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swagdag Skrevet August 20, 2017 Forfatter Share Skrevet August 20, 2017 Takk for svar👌🏼😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 20, 2017 Share Skrevet August 20, 2017 Luk er vell as good as it gets , gammal deleprodusent med mye tynge spesielt i svinghjul å clutch delen . Å om jeg ikke tar heeelt feil , så var de vertfall leverandør av org "bmw" dobbeltmasse svinghjul når det kom . Å for alt jeg veit så kan de fortsatt være det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet August 20, 2017 Share Skrevet August 20, 2017 12 minutter siden, stig. skrev: Luk er vell as good as it gets , gammal deleprodusent med mye tynge spesielt i svinghjul å clutch delen . Å om jeg ikke tar heeelt feil , så var de vertfall leverandør av org "bmw" dobbeltmasse svinghjul når det kom . Å for alt jeg veit så kan de fortsatt være det . Ja dobbeltmasse i storskalaproduksjon kom på BMW 324d i 1985. Fra LuK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå