Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig kjøpt alpine kittet, ble kvotet 6300,- for kittet inkl. tweeter housings. Synes dette var mye penger med tanke på at det kosta $200 for noen år siden, men sånn er det. 

Etter å ha lest igjennom hele posten på e90 så sier de fleste at koding bør gjøres uansett om bilen er pre-lci eller lci. Min bmw er en 2010 modell, så koding er nok ekstra relevant for meg. Er det noen på forumet her som klarer å gjennomføre koding fra "Stereo til HiFi", og er villig til å hjelpe meg med det til en snill pris?

Skrevet (endret)

Okei, så jeg demonterte dørpanelet på høyre side, byttet høyttaleren i døra og satte inn diskant. Se på bildet på bånn hvordan jeg koblet det: 

Av en eller annen grunn så spiller ikke mellomtonen, bare diskanten. Har jeg koblet feil?? Og de svarte greiene på hver side av delefilteret eller hva enn det er, regner jeg med at skal skrus under 2 av boltene som dørhøyttaleren sitter i, eller har jeg misforstått? Prøvde å få de nedpå, men de hullene var for små så gikk jo ikke ann å presse de ned på boltene.. På hver side er det 2 sånne ringer, så måtte brette opp den ene som jeg ikke fikk på og bare bruke den ene, men den går ingen steder. 

Edit: fant ut at det var feil, tydeligvis så skal den øverst ledningen til diskanten, selvom det sto "Radio/Headunit" på den :S

21147152_1646873732003436_725917501_o.jpg

Endret av GizmoOG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...