Svenkerud Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 Hei, ønsker å kjøpe svart interiør. komplett stoler foran og bak, gjerne svart skinn/ m3 vader. Dørtrekk(er elektriske vinduer.), de panelene på sidene baki og svart hatt hylle + svart taktrekk med takluke, elektrisk takluke om dette har noe å bety. Er også interessert i noen tøffe felger i 17t som kler e36 og et senkesett av bra kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 4, 2017 Share Skrevet September 4, 2017 (endret) Har ett Eibach 60/60(40) med god kvalitet og komfort. Kun 6 mnd på bil, Spesielle dempere som er for korte fjærer. Helt nye og umonterte da jeg kjørte med originaldemperene. P Endret Desember 19, 2017 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet Desember 18, 2017 Share Skrevet Desember 18, 2017 Hei! Har du funnet deg et sett med felger eller? Skal selge mine 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenkerud Skrevet Desember 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2017 19 timer siden, mariussky skrev: Hei! Har du funnet deg et sett med felger eller? Skal selge mine 18" Hei, har ikke funnet noen enda, hvilken type felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet Desember 22, 2017 Share Skrevet Desember 22, 2017 Usikker på hva de heter, kjøpte bilen med de på.. Kanskje noen her som vet?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå