Bmwe46ci318 Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 (endret) Holder på å bytte toppdekselpakning på min bmw e46 318ci, men så ser jeg at jeg glemte å sette på "sparkplug tube" som coilen går gjennom og ned til tennpluggen, må jeg da ta av hele topp dekselet igjen eller er d mulig å få dem oppi uten å ta av :/? Takk for hjelp. Endret September 7, 2017 av Bmwe46ci318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukjem Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 bare å prøve å få den nedi det, men må sikkert opp med det igjen. er ikke så mye jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe46ci318 Skrevet September 7, 2017 Forfatter Share Skrevet September 7, 2017 8 minutter siden, Haukjem skrev: bare å prøve å få den nedi det, men må sikkert opp med det igjen. er ikke så mye jobb da Ja ser jeg må ha det opp igjen ikke så mye jobb nei, men sleit bare så med at paknings datt av hele tia 😫 Noe godt tips for å få den til å sitte bedre? Er nok sikkert litt tynnere enn prginalen eller no sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukjem Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 prøv å bruk litte granne fett eller pakningsstoff bare så det sitter litt bedre. ikke mye bare litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå