kenny1979 Skrevet September 10, 2017 Share Skrevet September 10, 2017 trenger litt hjelp på et problem jeg har her har kjøpt 2 stk bmw 2001 mod 318 touring bilene er identiske bil nr 1: vrir om tenninga og starter bilen,går helt fint,neste gang jeg prøver,så virker ingenting i instrumentene,da starter ikke bilen,prøver mange ganger men vil ikke starte,så vrir jeg tenninga frem å tilbake flere ganger å lar den stå på.da kommer alle lys og alt helt plutselig tilbake å bilen starter.men setter jeg den i revers så stopper den,å da er det samme runden igjen. bil nr 2:må nesten ha full tank,ellers begynner bilen å fuske,når den kommer til halvtank,stopper den,å jeg vet at det er masse bensin igjen,fyller jeg på til full tank igjen så starter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
novlin Skrevet Oktober 9, 2017 Share Skrevet Oktober 9, 2017 Bil nr 1. Hørtes ut som etg rele på tenningen som skulke vært byttet. Bil 2. Dårlig pumpe? Bensinfilter tett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 10, 2017 Share Skrevet Oktober 10, 2017 (endret) Høres nesten ut som dårlig tenningslås på bil nr1 Endret Oktober 10, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå