Enes Yakici Skrevet September 11, 2017 Skrevet September 11, 2017 (endret) Hei. Har kjøpt meg en E46 316i som har noe feil og mangler. Fant ut at vakumpumpe var defekt/ i dårlig stand. Denne hadde olje lekkasje og da drypper det på eksosen og lukter ganske brent i bilen og utvendig. I tillegg var bremsepedalen veldig hard og det tyder på at det er noe med vakumpumpa. Første trykk på pedal er bra men neste har jeg 0 effekt på bremser. Generelt er bilen vanskelig å stoppe å føler jeg har drit hard pedal! Har skrudd den ut og sett på den, veit det går ann å bytte pakninger til den men en annen ting er at tappen som stikker ut er løs. Skal denne være sånn eller er den helt kjørt ? Må ha ganske raske svar da den står demontert i fars garasje og må ha den ut... Noen som kan noe om denne? Evnt tips/triks ? Legger ved en video av hva som er feil. 20170912_003730.mp4 Takk for alle svar på forhånd. Endret September 11, 2017 av Enes Yakici
stoltbmwelsker Skrevet September 12, 2017 Skrevet September 12, 2017 Kan du forklare litt nærmere hva " løs tapp betyr"? eller hva du legger i det. Enes Yakici reagerte på dette 1
Enes Yakici Skrevet September 12, 2017 Forfatter Skrevet September 12, 2017 1 time siden, stoltbmwelsker skrev: Kan du forklare litt nærmere hva " løs tapp betyr"? eller hva du legger i det. Har legget ved en video av hva løs tapp er. Sjekk videoen jeg la ved
stoltbmwelsker Skrevet September 12, 2017 Skrevet September 12, 2017 Jobber overtid i dag så har ikke tid til å lesehttp://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=731036 . Men her finner du nok svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå