Grovbonden Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 (endret) Hei! Driver å leke litt med NCSexpert. Har gjort om slik at jeg får opp oljenivå under service menyen i iDrive (Gamle typen. pre-lci bil). Regner med jeg mangler noe mer for å få dette til å virke siden jeg bare får opp "No measurement currently possible" (Se bilde). Lurer derfor på om det finnes ett eller annet retrofit kit eller noe i den slag, eller blir det bare tull? Noen erfaringer/innspill? Fant ikke mye rundt dette på google. Endret September 17, 2017 av Grovbonden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 Har du testet etter å ha kjørt en tur? på min LCI må jeg kjøre cirka 10 minutt før den registrerer oljenivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grovbonden Skrevet September 18, 2017 Forfatter Share Skrevet September 18, 2017 27 minutes ago, Weltzin said: Har du testet etter å ha kjørt en tur? på min LCI må jeg kjøre cirka 10 minutt før den registrerer oljenivå. Ja, har hatt noen turer etter jeg la til funksjonen. Skjedde like lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå