Saski Skrevet Oktober 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2017 11 timer siden, orala skrev: Ehhh, er motoren ødelagt også? Føyken er vel alvorlig? Om du har lest den andre posten min (bmw x3 prosjekt) mitt så røyk regkjede, så ventiler å topp er 99% sannsynlig tatt kvelden. Mulig stempler også har fått noene kakk. Så føyken er ikke helt feil utrykk nei. Ringte bmw verksted på Skøyen de skulle ha 23000,- bare for toppen uten noe som helst av innmat. Så blir byttemotor. Ikke mange M47tu20 motorer å oppdrive i Norge så blir en fra Tyskland. N47 er jo notorisk kjent for regkjede problemer, men ikke M47. Shit happens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Oktober 21, 2017 Share Skrevet Oktober 21, 2017 Uffda, det var føyken ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saski Skrevet November 18, 2017 Forfatter Share Skrevet November 18, 2017 Har nå fått ut motorfeste. Møkkajobb. Motorfeste er ett hydrolager så skal ha olje for å fungere. Min var tom og ødelagt. Blir som en støtdemper uten olje. Kun den en tynn gummi foringa som holdt motoren oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå