Zackyo Skrevet September 29, 2017 Share Skrevet September 29, 2017 (endret) Hei! Har hatt en god del problemer med bimmern og det er problemer som er veldig problematisk. Jeg chiptunet bilen på Vestfold Chiptuning å la inn stage 1 tuning på min 318D. Har hatt det på nå i rundt 5 måneder. Nå har bilen oppført seg veldig merkelig. Bilen er helt død. Det har begynt å skje ofte nå den siste uken. Det er som at alt av strøm har blitt borte fra bilen. Igår satt jeg i bilen i 1 time og 40 min cirka, og plutselig hørte jeg noe i motorrommet. Jeg tok inn nøkkelen og da fungerte det. Men jeg lo merke til at klokka var like mye som da problemet skjedde. Det stod at klokka var 20:20, men klokka var egentlig 22:00. Så bilen har tydligvis mistet alt av strøm elns. Det somhar blitt gjort med bilen er: US Blinker og Welcome Lights Chiptuning Er det noen som har erfart lignende eller vet hva som skjer egentlig? Legger med en liten filmsnutt som viser alt av hva jeg mener med at bilen er "helt død" YOUTUBE VIDEO: https://youtu.be/ku42DFEM1Kw 20170929_002042.mp4 Endret September 29, 2017 av Zackyo La til Youtube video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet September 29, 2017 Share Skrevet September 29, 2017 Høres ut som ledningen til sikringsboksen, er en oppgardering tilgjengelig på dette. Er litt skjøting og slikt. Ligger endel på dette ute, skal se om jeg kan legge ved en link litt siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zackyo Skrevet September 29, 2017 Forfatter Share Skrevet September 29, 2017 6 minutter siden, Sand1 skrev: Høres ut som ledningen til sikringsboksen, er en oppgardering tilgjengelig på dette. Er litt skjøting og slikt. Ligger endel på dette ute, skal se om jeg kan legge ved en link litt siden. Ja, det kan nok tenkes. Har du "forsterka" den ledningen elns? Lurer litt på om det er vanskelig å komme seg til å få "forsterka" den ledningen som du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet September 29, 2017 Share Skrevet September 29, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå