Olka Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Mulig diskutert før, men noen som har fått beskjed på service at bilen er optimalisert med litt flere hk/nm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Har ikke hørt noe ihvertfall når det gjelder min bil😊 Olka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olka Skrevet Oktober 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2017 Godt å høre😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Er vel kun hvis BMW må inn i shadow fault loggen de finner det ut. Da er det vel gjerne snakk om garanti saker tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olka Skrevet Oktober 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2017 Klarer de da å lese ut endringen, eller er det umulig? Ser at noen reklamerer at det ikke kan leses ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Det kan leses ut ja, de har tilgang til alt. Så ved en eventuell garantisak må softwaren tilbakestilles om du skal ha sjanse. Selv da kan de finne det ut, ved feks sjekke om ECU har vært plukket ut om man har hatt softwaretuning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olka Skrevet Oktober 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2017 Da får jeg satse på at det funker uten noe feil med motor og turbo. Nå går jo bilen som den skulle gjort hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Går sikkert fint. Er det en litt seriøs aktør som har pumpa opp hk, så skal det være greit med marginer å gå på. Men uansett vil det nok korte ned levetiden på turbo/clutch/momentfordeler osv med noen prosent Olka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå