santho96 Skrevet Desember 8, 2017 Share Skrevet Desember 8, 2017 Hei, er på jakt etter nye m-sport fjører til min E46 320dat. NB: Fjører bak. Men det er enklere sagt enn gjort, fordi alle leverandørene tilbake holder opplysninger om høyden på fjørene. Prøver å finne høyden for å finne alternative leverandører som lever fjører i riktig høyde. BMW dele nr: 33 53 1 095 714 dele nr: 4208468 Slik jeg har forstått det finnes det fjører bak i følgende høyder: 252 mm, 242 mm, 240mm og 230mm. Ser der refereres til bmw spring table når jeg skal finne fjører til m-sport bil. Men finner ikke bmw spring table, noen som har peiling ? Bilen er en touring, 320dat levert med 226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Desember 8, 2017 Share Skrevet Desember 8, 2017 (endret) Må inn på bmw asap eller lokal etk, asap mener jeg bruker navnet skal være bmwetk passord eu111111(1) beklager motsatt passord bmwetk1 brukernavn eu111111 Link:https://www.parts.bmwgroup.com/tetis/ Endret Desember 8, 2017 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå