Gå til innhold

Godkjenne motorbytte i E28 - Får ikke svar fra vegvesen

Tommy89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg prøver å få godkjent større motor i min E28 (fra 520 til 535).  Jeg har alle tinga jeg trenger for å kunne få dette godkjent, men der stopper det.

Jeg sendte første søknaden til Statens Vegvesen den 17/2/2017 og har siden da purra flere ganger, både pr telefon og mail, og fått beskjed om at det er sendt til saksbehandler osv osv.

Jeg fikk i juli en "uhøytidlig" mail av kontaktpersonen på trafikkstasjonen i Hønefoss hvor han sa at han hadde fått svar fra SFOOR at søknaden er godkjent og at jeg skulle få ett mer formelt brev når han var tilbake fra ferie. Blei jo veldig letta av dette, men ville ikke begynne med noe motorbytte før jeg hadde det formelle brevet i hånda.

Dette har jeg enda ikke sett noe til selv om jeg har ringt flere ganger og sendt flere mail. Jeg tok da kontakt direkte med SFOOR selv og der fikk jeg beskjed om at de ikke hadde mottatt noen søknader angående motorskifte på bilen min. Jeg fikk da mailen direkte til dem og skulle sende søknaden dit så skulle de se på det. Dette var i oktober. Jeg har heller ikke fått noe svar fra dem selv etter å ha masa på dem via telefon og mail.

Jeg begynner å bli dritt lei hele greia nå. Når man først vil gjøre ting på riktig måte og få det godkjent så skal ikke det være mulig virker det som. Jeg skjønner at det går mange ulovlige bygg rundt om hvis alle får samme behandling.

Er det noen her som veit om eller har noen tips til hva jeg kan gjøre videre nå?

Mvh Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...