quandt1960 Skrevet Januar 12, 2018 Share Skrevet Januar 12, 2018 Dynamo er fra en 1997 528iA modell som har gått knappe 85000km. Dynamoen er i veldig god stand og er ikke lengre å få tak i via BMW sin katalog. Dele.nr. 1231 1 740 629. Passer til de aller fleste E38/39 bensinmotorer, blant annet 535/735i Den ble tatt ut av meg for to dager siden da jeg trodde det var lageret som var gåent men det viste seg å være den mekaniske strammeren som er rett ved siden av, en tabbe av meg. Lydene er ganske like så jeg ble dessverre lurt av lyden. Jeg har kjøpt ny Bosch dynamo som står i nå så derfor har jeg ikke bruk for denne. De er veldig dyre hvis en skal kjøpe ny og bare panten til Bosch er på 1250kr. Har fått pris på en 140Amp på alt fra 6-8500kr forskjellige steder. Jeg holder til i Bergen. Til de som er interessert selger jeg evt istedetfor den nye som står i bilen nå til 3500kr som er en Bosch 120Amp kjøpt hos GS Bildeler forrige uke. Pris ny er 5500kr PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå