markusaune Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Hei:) jeg byttet termostat på min 316 her om dagen men jeg var litt uheldig i det jeg sku stramme skrue nr 3 så da knakk den selvsagt men er det mye jobb og få ut igjen restene fra skruen å få inn en ny så det ikke lekker kjølevæske? takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Knakk den så du ikke får taki den med en tang? I det tifellet får du jo kjøpt "grispikk" som du kan trekke ut den knekte skruen med. Heter vell skruetrekker sett på fagspråket, fås sikkert på biltema. Om det er mye jobb spørs hvor trangt det er, men gikk skruen lett inn så er den nok ikke noe probem å få ut markusaune reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusaune Skrevet Januar 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2018 den sitter såppas langt inne at jeg ikke får tak i den:( men kan man borre den i filler å ta ut restene da? må sikkert gjenge opp igjen også, men den gikk ikke akkurat lett inn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Siden den ikke er rustet fast. Er nok skrueutrekker(grisepikk) veien å gå. Bare pass på at du borrer stort nok hull til utrekkeren. Det er bedre å borre først med mindre bor, og så gå opp noen hakk på diameteren. Ta en titt på youtube og søk etter "Screw Extractor" En feil mange gjør er at de bruker for lite hull til grisepikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå