HenLen Skrevet Januar 17, 2018 Share Skrevet Januar 17, 2018 Er det noen som er gode på luftfjæring? Jeg hadde vann i hjulbrønn og EHC modul ble da seff ødelagt. Har byttet den og kompressor rele. Har kjøpt meg diagnosetester med både inpa og ista, så jeg kan kalibrere den selv. Jeg får kalibrert, men plutselig lever den sitt eget liv og heiser seg helt i toppstilling under kjøring og da kommer lampe fram med feilkode "controll time fault". Når jeg kjører test fungerer alt sammen som heving og senking og jeg kan lese av verdien fra begge høydesensorene. Jeg kan lese av avvik i mm fra 0 punkt der jeg har lagret høyden. Den kan være lang unna men den justerer seg ikke selv. Akkurat det samme når jeg setter meg baki så heiser den seg ikke til lagret høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 Lå plusskabel under vann/utsatt for vann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenLen Skrevet Januar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2018 Den store tykke som ligger litt lengre frem? Den lå ikke i vann, men mulig det kan ha kommet fuktighet på den. Hva tenkte du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenLen Skrevet April 3, 2018 Forfatter Share Skrevet April 3, 2018 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå