hanspetter1993 Skrevet Januar 28, 2018 Share Skrevet Januar 28, 2018 (endret) Hei. har en Bmw E46 som kjørecomputer ikke virker på, den står kun på et sted. Tenkte og bytte ut Blinklysarmen, er det noen som har gjort dette? og fått det til og fungere? Eller er det noe annet jeg burde gjøre? Takk for svar Endret Januar 28, 2018 av hanspetter1993 Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Januar 28, 2018 Share Skrevet Januar 28, 2018 Mulig jeg spør dumt nå, men har du bc knapp på blinklyshendel per dags dato? Eller tenkte du og ettermontere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanspetter1993 Skrevet Januar 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2018 Nei, jeg har det men den fungerer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 (endret) Okei. Er ikke helt uvanlig at den bc knappen blir deffekt over tid. Prøv med en ny hendel og se om det hjelper. Endret Januar 30, 2018 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå