ChrisP Skrevet Februar 10, 2018 Share Skrevet Februar 10, 2018 (endret) Nå er jeg helt rådløs. Får ikke lyd i noen av høyttalerne i bilen. Da jeg kjøpte bilen hadde jeg lyd i alle unntatt høyre fremme. Så koblet jeg opp sub og skulle samtidig ordne opp i kaoset bak spilleren, endte da opp med ingen lyd i høyttalerne men bare i subben. Prøvde så å holde en og en ledning sammen og endte opp med å bare få lyd i høyre fremme men ingen andre. Når jeg prøvde med flere ledninger ble det helt dødt igjen, så da kjørte jeg med lyd i en høyttaler og subben en stund. Nå har jeg kjøpt helt ny spiller og ny kobling med isokontakter så jeg slipper tvinning av ledninger og slikt da jeg tenkte det var noe feil med den forrige spilleren. Men problemet er det samme, det finnes ikke lyd i høyttalerne... Er det noen som har en løsning på dette? Det eneste jeg vet er gjort med anlegget i bilen er at bakhøyttalerne er byttet. Endret Februar 14, 2018 av ChrisP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisP Skrevet Februar 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 Prøv med et 1,5V batteri så du får sjekket om høyttalere er i orden. Evt må du demontere litt og se om de faktisk er tilkoblet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå