GlennF11 Skrevet Mars 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2018 Etter to uker med pendling på E18 og bitende kulde har bilen blitt veldig skitten. Rakk å spyle av litt salt i dag før nattevakt på jobb nr 2 =) Når jeg kjørte fra den andre jobben i dag kom denne feilmeldingen opp. Men etter litt god spyling i hjulbuene og på felgene var den vekk etter vask =) Det var jo flott. Fikk vel bare bort litt skit og salt da jeg ikke rakk berøringsvask og hadde ikke med noe utstyr. Litt bedre hvertfall. La merke til når jeg spylte bakluka, så samlet det seg vann inni den hvite avlange lyset på baklykta som er montert på bakluka Så det må jeg få sett på ganske snart. Pakning og eventuelt ny lykt var ikke noe særlig kostbart på koed.no Ellers funker bilen fint, men blir ikke prioritert i forhold til den lista jeg har skrevet over her riktig ennå. Flytter inn i splitter ny leilighet om 12 dager og da er det naturligvis en del som må kjøpes inn =) Og ja, bilen får garasjeplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå