sluquet Skrevet Februar 26, 2018 Share Skrevet Februar 26, 2018 For dere som bruker Home Assistant så er det nå i 0.64 kommet støtte for Connected Drive. Ikke prøvd enda men skal teste i løpet av kvelden https://home-assistant.io/components/bmw_connected_drive/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2018 Funker bra det, men mangler noen funksjoner som kommer om et par ukers tid (status dører, panser osv). Får i hvert fall opp litt info og får opp bilens plassering på kartet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Februar 27, 2018 Share Skrevet Februar 27, 2018 Fungerer kun for biler med NBT regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2018 31 minutter siden, MGunders skrev: Fungerer kun for biler med NBT regner jeg med? Det skal visst fungere på eldre biler også, men det må du nesten bare teste. Tror eneste kravet er at du har aktivt connected drive-abonnement. Er enkelt å sette opp, bare si i fra om du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2018 (endret) Funderer litt på om jeg skal sette opp lysautomatisering mot bmwen i stedet for telefonen, føler telefonen er litt treig av og til (tar opp til 30 sekunder når jeg går inn døra hjemme før lysene går på). Mot bmwen og radius på zone home stor nok til å dekke garasjen vil lysene da gå på når jeg parkerer Endret Februar 27, 2018 av sluquet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå