Julian_Sommer Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 (endret) Min E34 520i (M50B20 singelvanos) oppfører seg merkelig. Når jeg starter den går den bare så vidt på tomgang, og det klikker noe enormt i bensinpumpereleet. Ruser jeg den opp til 4000rpm går den plutselig helt rent og fint, ingen klikking i rele lenger. Så fort jeg stopper den og den står avskrudd i mer enn 10sek er den like jævlig igjen. Har prøvd å bytte relé uten at dette hjalp. Nye plugger. Ny veivføler. Ny kamføler. Prøvd med og uten LMM tilkoblet. Prøvd å koble ut coiler, ingen virker defekte.LØSNING: det manglet jord i kontakta til hjernen, pin 15, 55 og muligens 40. Tyvet meg innpå disse ledningene og koblet de inn på et jordingspunkt, så var alt bra. Endret Mars 4, 2018 av Julian_Sommer quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian_Sommer Skrevet Mars 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2018 Oppdatert førstepost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
666 Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 Symptoms of poor ground connection! Julian_Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian_Sommer Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2018 On 2.3.2018 at 20.16, 666 skrev: Symptoms of poor ground connection! Absolutely correct! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Poor ground is a b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå