Gå til innhold

Fuel trims i ISTA


xracer
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om ISTA har muligheter for å vise realtimekurver for Fuel Trim og evt. O2 sensor kurver? Der finns annet for dette vet jeg, men greit å vite om dette er innbygd i ISTA så jeg slipper å anskaffe noe i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kjetil André Furseth said:

veit at dette er mulig med Romraider sin logger .. 

Kikka litt på Romraider nå. Må installere ekstra data til denne ser det ut som. Tenkte mer på et enkelt program for dette. ISTA ser ut for å kunne vise data'ene i tallform men ikke som kurver. Alternativ er Scanmaster ELM. Koster endel men...Det fine med Scanmaster er at alle sensorene kan vises samtidig i kurveform kontra f.eks Torque. Synes det er noe rart at et program som ISTA ikke kan vise kurver også da. Uansett, takk for tips om Romraider. Skal sjekke det ut mer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.3.2018 at 3.07, xracer skrev:

Kikka litt på Romraider nå. Må installere ekstra data til denne ser det ut som. Tenkte mer på et enkelt program for dette. ISTA ser ut for å kunne vise data'ene i tallform men ikke som kurver. Alternativ er Scanmaster ELM. Koster endel men...Det fine med Scanmaster er at alle sensorene kan vises samtidig i kurveform kontra f.eks Torque. Synes det er noe rart at et program som ISTA ikke kan vise kurver også da. Uansett, takk for tips om Romraider. Skal sjekke det ut mer etterhvert.

omtrent 7 min ut i videoen. noe slik du meiner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Beklager sen tilbakemelding. Har ikke vært innpå på en stund. Veldig god info i denne video'en 👍. Skal kikke mer på Romraider etterhvert. Greit med software som dette. Takk for info!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...