sylw1 Skrevet April 18, 2018 Share Skrevet April 18, 2018 Hei. bytta til sommardekk hin dagen og etter det så rister det noke jævlig i rattet når eg kjem oppi 80 + . har bestilt time på verksted for hjulstillingskontroll, men er det noken som har ei formeing om kva det kan vere ? rista jo ikkje når eg hadde på vinterdekk, kan det vere så lite som at dekka ikkje er balanserte ? Når eg står og ser framfor bilen virker det som at dekka skrever litt urover, derfor har eg tenkt at det er hjulstillinga det må vere noke galt med. Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet April 19, 2018 Share Skrevet April 19, 2018 Kan godt hende den trenger en 4hjulsjustering men jeg ville sjekket hjulene uansett når dette oppsto etter skifte av hjul. Vis det er uoriginal felger så ver helt sikker på at de passer og sentrerer riktig på bilen. Få de som balanserer hjulene til å se etter skader på dekk/felger. De kan være noenlunde balansert men det hjelper ikke vis det f.eks er en kul i dekket sylw1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå