ZhilleN Posted April 21, 2018 Posted April 21, 2018 Hei. Har et problem med min E30 320 88mod. Jeg var ute og kjørte istad ca en times tid, helt smertefritt! Når jeg kom hjem og skulle kjøre bilen inn i garasjen begynte den og dø ut, gikk ujevnt og gikk ikke på alle 6 syl. Har vært veldig lite bensin på bilen, fylte 20 liter ca før jeg begynte å kjøre, når jeg prøver og ruse den opp bare danser turtallet og jeg får ikke opp noe turtall, pumper jeg på gasspedalen kommer den sakte opp i turtall, turtall over 3000omr høres det ut som den går rent... kan det ha vært dritt i tanken som nå tetter for bensinfilteret/dyser mtp lite bensin i tanken? Har stått en stund også uten og ha blitt brukt.. takker for innspill! Veldig kjedelig og ikke få brukt den...
ZhilleN Posted April 22, 2018 Author Posted April 22, 2018 Video av sånn den står og går på tomgang, synes gassresponsen er noe laber også, igår døde den ut og lå på 3-400 omr. 9A35052D-7A1B-458F-8ECA-20F6C5B3079C.MOV
bimmerfun Posted April 23, 2018 Posted April 23, 2018 Kan være så enkelt som kondens i tanken. Ville fullt opp tanken, gor å utelukke det, så evt feilsøkt etterpå
ZhilleN Posted April 24, 2018 Author Posted April 24, 2018 On 23.4.2018 at 14.07, bimmerfun skrev: Kan være så enkelt som kondens i tanken. Ville fullt opp tanken, gor å utelukke det, så evt feilsøkt etterpå Ja skal prøve dette, er ikke noe god følelse når man tenker på at man skal på langturer til sommeren, vil finne ut av dette fortest mulig :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now