VegardAursand Skrevet April 21, 2018 Share Skrevet April 21, 2018 Hei. I min BMW e46 318i sedan 1998 modell så har jeg alltid spekulert på hvorfor motorlampen aldri lyser selv ikke når jeg starter motoren. de eneste gangene motorlampen lyser er når jeg tar å tester alle lampene i speedometerhuset. som regel så ser jeg på andre biler at motorlampen lyser i noen sekunder etter at motoren er startet men det gjør den ikke på min BMW. Jeg har sjekket alle sikringene også de i motorstyringshuset og alle var ok. jeg vil jo ikke at motorlampen skal lyse men jeg er ganske sikker på at det er bedre at den lyser når noe er galt en at den ikke gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 21, 2018 Share Skrevet April 21, 2018 Første modellene av e46 har ikke denne funksjonen. Dette kom litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAursand Skrevet April 21, 2018 Forfatter Share Skrevet April 21, 2018 Ok. takk for svar vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå