Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

noen som har hatt strekt registerkjede ? har en BMW e46 318i 2002 mod, registerkjede er strekt, bør en ikke kjøre bilen i det hele tatt? kjørte en tur i går på 15 min, alt virket helt fint, men når jeg skulle starte igjenn ville den ikke starte, er dette på grunn av registerkjedet? Tror dere motoren har tatt skade eller har det gått fint, da det ikke var noen ulyder?

Posted
1 time siden, cocos22 skrev:

Hei

noen som har hatt strekt registerkjede ? har en BMW e46 318i 2002 mod, registerkjede er strekt, bør en ikke kjøre bilen i det hele tatt? kjørte en tur i går på 15 min, alt virket helt fint, men når jeg skulle starte igjenn ville den ikke starte, er dette på grunn av registerkjedet? Tror dere motoren har tatt skade eller har det gått fint, da det ikke var noen ulyder?

Det er normalt at et kjede blir strekt men da må det være innafor angitt mål fra BMW, strammeren skal håndtere det lille avviket. Om det er for mye kan kjedet hoppe av. Du må nesten demontere og se, mener å erindre at det er enkelt å se på den motoren via oljepåfyllingslokket?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...