andsvik Skrevet Mai 31, 2018 Share Skrevet Mai 31, 2018 Hei alle sammen. Har aldri skiftet verken høyttalere eller spiller i tidligere biler men føler at denne trenger noe med litt trykk i. Har søkt litt rundt og funnet en løsning av en på forumet her hvor basskasse er bygget ned i bagasjerommet under matten og tenkte å gjøre det samme. Har noen bilder her som jeg legger ved for jeg er usikker på både høyttaler størrelse og hva annet jeg faktisk trenger. Høyttaler dør fremme. Under førersete. "Hattehylle" bak CD spiller/Radio (Ukjent modell) Hadde veldig lyst til å sette inn en DAB+ radio som fungerte med rattkontrollen men har skjønt det slik at det kan være litt vanskelig? Hvilken høyttalere er det folket her ville anbefalt meg å sette inn i denne bilen? Tenkte å bytte ut samtlige siden jeg synes at det er lite "trøkk" i dem som står i nå og alt for lite bass. Tips mottas med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juni 1, 2018 Share Skrevet Juni 1, 2018 Av ditt første bilde fremgår det at du ikke har diskanthøyttalere i trekanten ved speilene på fremdørene. Det betyr at du har det minste anlegget som leveres til denne bilen, uten ekstern forsterker. Vanligvis er det diskant man setter inn først for å bedre lyden, deretter høyttalerne i døren, så bass, og en forsterker. Hvis dette er en E9x, så har jeg trekanthusene til diskant til salgs, altså uten høyttalere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå