xracer Posted June 6, 2018 Posted June 6, 2018 (edited) Jeg har en lekkasje fra under radiatorrammen. Pga. rødlig farge på det meste av væsker desverre, gamblet jeg på at det var radiator som lakk. Det var det ikke etter montasje av ny. Nesten umulig å se da det må være trykk på for å finne noe og litt vanskelig å arrangere...Servokjøler har ikke noe væskeantydning så den har jeg avskrevet. Samme gjelder slanger, o-ringer etc. Det er sjekket. Nå har jeg demontert hele greia for 3dje gangen og også demontert automatkjøleren da, jeg mente at den er synderen. Det er sjelden de ryker, men skjer. Men nå kom jeg på AC-kjøleren. Hvilken loop er den felles med, er det automaten eller servo'en? Uansett, stor tjangs når jeg tenker over det at den er lekk i bunnen. Dessverre, fordi enda mer demontering. Ble litt lei nå må jeg si. Burde jeg bytte alle disse for å slippe å demontere igjen? EDIT: Ble lurt av diagrammet på RealOEM og ser at AC kondenseren bare er koplet mot AC og på motsatt side. Så da tror jeg at jeg bytter Automatkjøleren og muligens Servokjøleren og gambler igjen... Edited June 6, 2018 by xracer
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now