FatAndy Skrevet Juni 10, 2018 Share Skrevet Juni 10, 2018 (endret) Hei, funderer litt i og selge skjønnheten min til fordel for andre leketøy. Det er en e36m3 orginal med 172k km på telleren. Fikk skilter i sent i fjor. Blei importert til norge i 2008 og nesten bare blitt stående etter det. Jeg kjupte den tidligt 2016 og ønsker og se om andre har interrese for og ta over bilen. Litt om bilen E36 m3 cab s50b30 orginal Eibach prostreet godkjent i vognkort Bbs rf(selges billigere uten) 172000km Manuell Import fra Tyskland Så og si ingenting rust, liten flekk på panser (steinsprut) og litt bobler ved frontruten oppe. Kommer mye mer bilder enn det jeg kommer med nå så hiv dere på tråden. Nylig blitt polert og gikk vell en solide 30 timer ish på dette. Tenker rundt 220 tusen Kan ta innbytte i e46 coupe, e36 coupe Med mellomlegg fra din side Endret Juni 10, 2018 av FatAndy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatAndy Skrevet September 19, 2018 Forfatter Share Skrevet September 19, 2018 Bump, 180.000 kr som den STÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå