MyBMW Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 I det siste får jeg stadig vekk "ikke signal" på radioen - også på steder det tidligere har vært greie forhold. DAB-radio i en BMW fra 2015. I tillegg har jeg merket at mobilsamtalene er mye dårligere enn før. Noen som aner hva dette kan komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Om du har garanti på bilen fortsatt så er det vel like så greit og bare levere den inn? Da dette er en garanti sak etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Har du behov for en oppdatering av telefonen din? Det har vært at NBT slår seg ut med "no signal" om tlf som er tilkoblet har en oppdatering som venter. Har selv hatt dette 2 ganger uten at jeg forsto sammenhengen før etterpå da, for feilen forsvant etter oppdatering :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MyBMW Skrevet Juni 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2018 Hei. Sjekket telefonen og den er oppdatert. Får vel levere inn bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå