morpeus22 Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Hei. Har en 530xd hvor diagnose sier at den ikke får tak i luft fjæringen sin ECU. Har tatt ut del og funnet at ECU'en har tatt kvelden etter at vann har kommet inn i bagasjerom. Ønsker derfor å få tak i en ny enhet så jeg kan få kjørt bilen min igjen. Må passe til : Modell : 530xd E61 År : 09/2009 Dele nr : 37146784314 (Etter det jeg har klart å finne ut) Har lagt ved bilde av delen. Tips om evt plasser jeg kan henvende meg på nett eller i Oslo området som kan ha den settes også stor pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 Brukt : https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=6766280&_sacat=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpeus22 Skrevet August 16, 2018 Forfatter Share Skrevet August 16, 2018 Takk for tilbakemelding @kalinkamaen ! Søkte litt selv også på e-bay. Men tenkte det kanskje var noen her som hadde en litt mer lokalt. Har bestilt en nå fra Lituania, så får vi se om den funker når den når meg i starten av neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet August 16, 2018 Share Skrevet August 16, 2018 Bare hyggelig, kjekt å kunne hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå