stoltbmwelsker Skrevet August 30, 2018 Share Skrevet August 30, 2018 Hei! Har en gammel e36 stående fra ungdomstiden som jeg skal selge. Kort forklart kom en type å kikka på den i dag, og selvom prisen er i vrakpant strøket (med skilter!) nektet han å kjøpe uten at den starter. Mistenker det er defa startsperren som lager krøll. Har prøvd å bytte batteri i kontrollen på nøkkelen uten hell. Kikket under dashbordet å så et spagetti nett med ledninger,så må vel bare koble ut startsperren da jeg ikke gidder å fjerne alt dette. Skjønner hvis dere ikke ønsker å dele åpent på nett hvordan man kobler ut dette, men hvis du vet send meg gjerne en pm Setter utrolig stor pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet August 30, 2018 Share Skrevet August 30, 2018 husker ikke om det er så enkelt, men du kan se i mappen med papirer for bilen. ofte finner du den manuelle måten "koden" du slår den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet August 30, 2018 Forfatter Share Skrevet August 30, 2018 Er ettermontert defa alarm. Ikke noen papir elns. som jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå