Bowiitz Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 Hei! hadde bilen min på verksted idag, og der fant de ut at det er sprekk i termostathuset og at termostaten ikke åpner som gjør at det lekker kjølevæske. Jeg har også problemer med klimaanlegget i bilen. Om det står på 25 grader virker det som normalt først, altså det kommer varm luft. Etter en stund begynner det bare å komme kald luft selv om jeg ikke har endret på temperaturen. Jeg må da opp på kanskje 30 grader for å få varme i anlegget igjen. Så det jeg lurer på er om feilen med klimaanlegget kan ha med sprekken i termostathuset og at termostaten ikke åpner å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Oktober 1, 2018 Share Skrevet Oktober 1, 2018 Det har nok det, blir luft i kjøleanlegget som lager luft lommer i varmeregistret som gjør at det ikke blir varmt. Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet Oktober 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2018 1 time siden, Sand1 skrev: Det har nok det, blir luft i kjøleanlegget som lager luft lommer i varmeregistret som gjør at det ikke blir varmt. Aah sånn ja, det gir jo mening 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå