Bimmer2003 Skrevet Oktober 24, 2018 Share Skrevet Oktober 24, 2018 Hei. Lurer på om noen har testet disse kassene som blir solgt til å ha i reservehjulsbrønn i E46 Touring eller andre stasjonsvogner? Tenker da på å ha et brukbart 10» element uten å ta noe plass fra bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 1, 2018 Share Skrevet November 1, 2018 Kanskje ikke helt svaret du er ute etter, men jeg vurderte lenge å kjøpe tilpasset kasse for E39, men jeg endte opp med å kjøpe en 10" subwoofer med lav byggehøyde ( 8-9 CM) og så kjøpte jeg en liten kasse for 8" og lagde åpningen litt større. Dette hjalp mye på lyden og når jeg ikke monterte den "fast" i bagasjerommet var det enkelt å bare ta den ut om jeg trengde plassen de få gangene det var nødvendig. Stort sett ved transport av lengre ting. Elementet trengde nesten ikke kubikk og kassen ble så liten at det var mulig å dra på vinterferie med alt av skiutstyr og klær for 2 voksne og 1 barn. Bimmer2003 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå