quandt1960 Skrevet November 23, 2018 Share Skrevet November 23, 2018 Noen som har testet Brembo sin Max serie, skiver? Har god erfaring med Brembo men ikke testet Max serien. Koster 800kr/stykk, ok pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet November 29, 2018 Share Skrevet November 29, 2018 Har disse på E46, jeg er veldig fornøyd. Sammen med greenstuff-klosser blir det veldig lite støv. Også liker jeg at de er overflatebehandlet, så de ikke ser ihjelrustet ut etter 2 dager på bilen. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 29, 2018 Forfatter Share Skrevet November 29, 2018 8 timer siden, BrilleBjørn skrev: Har disse på E46, jeg er veldig fornøyd. Sammen med greenstuff-klosser blir det veldig lite støv. Også liker jeg at de er overflatebehandlet, så de ikke ser ihjelrustet ut etter 2 dager på bilen. Tusen takk for svar og tips for klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå