marius99 Skrevet Desember 15, 2018 Share Skrevet Desember 15, 2018 Hei. har kjøpt dette anlegget https://no.tereteknik.se/autoradio_multimedia_bilstereo_dab_radio/bmw_autoradio_multimedia/BMW-E46-Android-bilstereo-DAB til min e46 2004, med original navigasjon. men skjønner ikkje hvordan jeg skal koble opp kabelen som skal gå bak til bagasjerommet.. noen som har gjort dette før som kan forklare hvordan dere har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius99 Skrevet Desember 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2018 ingen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Desember 17, 2018 Share Skrevet Desember 17, 2018 Hvilken kabel snakker du om? Høyttaler kabel, antennekabel, strøm/signal, gps, kamera, rakettmotor kabel? Du må nok spesifisere mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius99 Skrevet Desember 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2018 kabelen som skal gå i forsterkeren i fra stereoen. og hvordan får jeg løsna forsterkeren? har harman kardon anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius99 Skrevet Desember 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2018 trenger egentlig hjelp med/forklaring av hele koblingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolaip Skrevet Desember 17, 2018 Share Skrevet Desember 17, 2018 https://www.eonon.com/Accessories/Kits-Harness/A0579.html Denne trenger du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius99 Skrevet Desember 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2018 har alt av kabler men skjønner ikke hvordan jeg skal få løs original forsterkeren og koble stereoen i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Desember 17, 2018 Share Skrevet Desember 17, 2018 11 minutter siden, marius99 skrev: har alt av kabler men skjønner ikke hvordan jeg skal få løs original forsterkeren og koble stereoen i den.. Du skal vel ikke koble løs forstereren. Alle koblinger er plugger på baksiden av headuniten. Følger det ikke med bruksanvisning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius99 Skrevet Desember 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2018 Nei ikke på den med navi, da må du koble i forsterkeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius99 Skrevet Desember 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2018 Eller skal det kobles i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martin1234 Skrevet Desember 19, 2018 Share Skrevet Desember 19, 2018 Hei, har du funnet ut av det? Har lyst å kjøpe lik/lignende spiller til min 2004 e46 men usikker på koblinga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius99 Skrevet Desember 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2018 nei dessverre. men skal høre med noen senere så kan jeg si ifra men problemet mitt er bare at jeg ikkje skjønner hvordan jeg skal koble det til original forsterkeren, ellers er resten greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå