Gå til innhold

E39 spacere


BabyBimmer
 Share

Anbefalte innlegg

Hey. Kjøpt meg en e39 som jeg sakte men sikkert pusser opp.står nå på coilovers og 18" 235/40 ET15 om jeg husker riktig (Skal ha større hjul etterhvert) men spørsmålet mitt er ang spacere. Siden dekka stikker så langt inn, så vil jeg ha de mer ut bak og foran. Noen som har en e39, som har satt på spacere for og få hjula mest mulig ut mot skjermene? Hvis ja, i såfall hvor mange mm skjer vi om foran og bak på hver side. Gidder ikke kjøpe for små/store:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ChrisP skrev:

Bare sett en stokk rett opp fra bakken og mot skjermkanten, så måler du enten fra felgkanten eller toppen av dekket og til stokken :)

 

1 time siden, ChrisP skrev:

Bare sett en stokk rett opp fra bakken og mot skjermkanten, så måler du enten fra felgkanten eller toppen av dekket og til stokken :)

Vil det da være riktig i forhold til mm for og bygge ut dekket nok?:) og ikke for mye? Prøver jeg om det funker😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, ChrisP skrev:

Ja hvis du måler fra felgkanten og til stokken så får du målet for at felgen og skjermen blir på lik linje. Men det kan jo da bli problemer med subbing hvis du ikke har dekkstrekk og camber

Det har jeg ikke på disse. Det blir evt på nye felger. Men de jeg ser etter er i høy prisklasse. Så disse må duge en stund. Men må ha de ut. Bygger for mye inn. Justerbare camberstag bak til e39.. vet du hvor de er og få tak i?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...