Gå til innhold

Sportsdisplay


Kefcam
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

har en x5 40e med 279 hk. Når jeg bruker sportsdisplay og maxer gassen i sportmodus ser det ut som sportsdisplayet viser over 300 hk. Er dette fordi den originalt er 313 og den effektsvakere «norske» versjonen ikke er tatt i beregning når hk vises? NM er korrekt.

mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kefcam skrev:

Hei

har en x5 40e med 279 hk. Når jeg bruker sportsdisplay og maxer gassen i sportmodus ser det ut som sportsdisplayet viser over 300 hk. Er dette fordi den originalt er 313 og den effektsvakere «norske» versjonen ikke er tatt i beregning når hk vises? NM er korrekt.

mvh

Kenneth

Det er vel sånn, at alle som har sport display, så viser de mer effekt enn hva som faktisk er i motor. (ikke vet jeg, bare erfart det samme selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Conquest skrev:

Det er vel sånn, at alle som har sport display, så viser de mer effekt enn hva som faktisk er i motor. (ikke vet jeg, bare erfart det samme selv)

Kan godt stemme, men forrige BMW med sportsdisplay viste korrekt selv om også det var en såkalt laveffekt versjon av dieselmotoren.

Endret av Kefcam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kefcam skrev:

Kan godt stemme, men forrige BMW med sportsdisplay viste korrekt selv om også det var en såkalt laveffekt versjon av dieselmotoren.

I min, så bånner den, bare jeg rører gassen, så det displayet er ikke for annet enn show off/moro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...