Kristian393 Skrevet Januar 11, 2019 Share Skrevet Januar 11, 2019 (endret) Hei. Har en e46 coupe som jeg vil ha us blinkers på, men det går ikke å kode det (1999)mod, men hvis jeg bytter denne lysmodulen kan jeg da kode us blinkers eller hva må gjøres? Eller noen som har en e46 2000 og opp som har kodet us blinkers? Har carly Endret Januar 11, 2019 av Kristian393 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Januar 11, 2019 Share Skrevet Januar 11, 2019 Du har sikkert LCM-2, da må du nok opp pp LCM-3 for å få kodet us-blinkers. Denne må kodes med f.eks ncs-expert ved bytte. Kristian393 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian393 Skrevet Januar 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2019 2 minutter siden, BrilleBjørn skrev: Du har sikkert LCM-2, da må du nok opp pp LCM-3 for å få kodet us-blinkers. Denne må kodes med f.eks ncs-expert ved bytte. Okey takk for svar😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå