Gå til innhold

Rep objekt - Original BMW E28 M535 selges


GSR
 Share

Anbefalte innlegg

Vil sjekke om det er interesse av å kjøpe en original Norsk M535 som jeg har hatt stående i mange år. Bilen er registrert i M registeret.

Automat kasse.

Bilen er rustet og i dårlig stand på de fleste punkter, men seter er trekket opp igjen i sort skinn og ser nye ut (proff jobb).

Stylingen mangler spoiler på koffertlokk som jeg var smart nok å selge til en hyggelig kar. Jeg har heller ikke sideskjørt eller skjermutbyggere, men front spoiler og hekkskjørt følger med.

Jeg har også en original M5 front spoiler (leppe under fanger) som er i noenlunde stand.

Det står 16 toms felger på bilen. Usikker på hva det er for noe, da de sto på når jeg kjøpte den i 2002.

Jeg er mottagelig for bud dersom det er noen interesse. Jeg har ikke peiling på hva dette kan være verdt.

Jobber offshore, og vil være bortreist frem til April. Er tilgjengelig på mail dersom det er noe dere lurer på. Jeg er enklest å nå på gsmc@live.no. Dere må ha tolmodighet dersom dere kontakter meg via forumet, men mail vil jeg svare på så raskt jeg kan.

Jeg skal få lagt ut bilder i når jeg kommer meg hjem (om noen vil se dem).

Bilen er delvis demontert, men står på hjul.

Jeg har også en 95% rustfri 520i (6cyl) 1987 tilgjengelig, men denne er på hold for en kar lokalt.

Jeg holder til i Ulsteinvik på Sunnmøre.

 

Endret av GSR
Solgt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...