iMcLovin Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Hei jeg har en bmw som jeg vil lakke. men er jo så inn i helvetes dyrt og gjøre det i Norge. så jeg lurte på om noen kunne svare meg på dette? 1. noen som vet om noen verksteder i sør - øst norge som er flink og gjør det til en ikke alt for høy pris ? 2. om jeg lakker i utlandet er det slik at jeg må tolle av det ? 3. hvordan skulle de funnet ut om jeg hadde tollet av det eller ikke? er det ikke bare og ta nøkklene og kjøre inn i norge igjen da ? tak for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Hei, 1: ja jeg vet om noen men pris og kvalitet er relativt og jeg mistenker at det fortsatt er dyrere enn du tenker deg. 2: ja i teorien er det sånn. Unntaket er om skaden oppstår i utlandet, for eks påkjørsel eller girkassehavari osv 3: sannsynligheten er lav, hvis ikke noen tipser myndighetene. Mye flinke folk i Polen og jobben er ofte til en sånn pris av moms på beløpet ikke nødvendigvis er såpass høyt at det helt er verdt å bli momskriminell. Fikk tilbud om 16k for hellakkering i Gdansk. Da blir totalpris 20k ink moms pluss frakt tur retur. Men det er en privat vurdering. iMcLovin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå