Opo Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Jeg har tidligere benyttet BMW, (Bilia), i Tønsberg ved noen anledninger, og vært godt fornøyd med deres service. Har nå henvendt meg til dem 2 ganger for å få en EU kontroll + teknisk gjennomgang før garantiutløp på vår F31, men får ikke tilbakemelding/oppfølging. Antar at dette skyldes stor arbeidsmengde. Skulle også hatt en enkel service på gamlebilen før salg, men ser ut til å være lange ventetider. Etter det jeg forstår er Bilia Tønsberg eneste BMW serviceverksted i Vestfold, samt at det er et i Drammen og et i Skien. Er litt forundret over at det er så få forhandlere/verksteder. Vet ikke hvor stor markedsandel BMW har, men det ruller en da god del biler rundt på veiene her? Hva er andres oppfatning av servicedekningen, og finnes det kanskje verksteder i Vestfolddistriktet jeg har oversett? Jeg skal nå prøve meg i Drammen, og hvis det er like vanskelig blir det NAF til EU og garantiutløpstest, samt et uavhengig verksted til service på E91 før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå